پاسخ به تماس های تلفنی مردم از طریق سامانه برخط ۱۱۱ صورت پذیرفت.

روابط عمومی /با حضور مهندس مرجانی فرماندار و مهندس قربانی شهردار فومن در دفتر مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری گیلان پاسخ به تماس های تلفنی مردم از طریق سامانه برخط ۱۱۱ صورت پذیرفت.

به اشتراک بگذارید
روابط عمومی شهرداری فومن
روابط عمومی شهرداری فومن
مقالات: 186

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *